środa, 9 kwietnia 2014

Sposoby na nudę



Macie czasem tak, że nudzicie się się i nie wiecie co zrobić ? My mamy sposób na zabicie nudy !
Czasem mamy dość siedzenia przed komputerem, ale co innego robić ?

Sposobów na zabicie nudy jest wiele :) Ja gdy się nudzę zazwyczaj robię takie rzeczy jak :

1.Rysowanie ! Jest to wspaniały sposób na nudę :) Rysować możecie codziennie, gdy znajdziecie na to chwilkę wolnego czasu.


2. Fotografia! Robienie zdjęć to także świetny sposób. Zdjęcia możesz robić nie tylko sobie czy zwierzętom, lecz tym rzeczom, które Ci się spodobają. Zdjęciami możesz uchwycić wiele ciekawych momentów.


3.Zrobienie coś z niczego ! W twoim domu znajduję się pewnie wiele niepotrzebnych rzeczy. Weź je do ręki i coś z nimi zrób.Wiele ciekawych rzeczy możecie znaleźć na tej stronie : klik !



4. Zabawa ze zwierzątkiem ! Twoje zwierzątko pewnie bardzo lubi się z tobą bawić. Gdy tylko się nudzisz, pobaw się z nim. Twój pupil na pewno się ucieszy, a zarazem zwalczysz nudę !


5.Telefoniczna rozmowa z przyjaciółką/ przyjacielem !  Ja gdy tylko się nudzę, od razu dzwonie do przyjaciółki. Potrafimy rozmawiać nawet przez 2 godziny, czasem o 'niczym'. Jednak moja nuda mija :)

6. Spacer ! Ja bardzo lubię chodzić na spacery, najbardziej gdy jest mi smutno. Jednak spacer z przyjaciółką jest niezawodny. Możecie wtedy pogadać o wszystkim, na pewno nie będziecie się nudzić :)


7.Gry i zabawy !  Różnego typy zabawy o również świetny sposób na nudę . Pewnie w swoim pokoju znajdziesz kilka starych gier planszowych lub poczytaj o różnych zabawach w internecie. Jeżeli masz młodsze rodzeństwo to na pewno będzie chętnie się z tobą bawiło :)

Mamy nadzieję że post się spodoba ♥ Buziaki misiaki :)

2 komentarze:

  1. Sama rysuję, no i ewentualnie piszę teksty piosenek, ale są tak chu... kijowe, że zaraz je wyrzucam. ^^ Z chęcią zajmowałabym się fotografią, ale niestety mam dwie lewe ręce, ups, no i zepsułam aparat. :") Rozmawiać przez telefon nie mam z kim, ech, na spacery nie mogę... ale może gry i zabawy? Kto wie? Dziękuję za pomysły, tak czy inaczej.

    hwajay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły :) Macie świetnego bloga ;) Zapraszam do mnie. Może skomentujecie? Z góry dziękuję :3
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz <3