sobota, 22 lutego 2014

DIY- zrób to sam!

Hej :) Mamy weekend, więc mam trochę wolnego czasu, aby w końcu napisać post. A jak wam minął tydzień w szkole? U nas jak wspominałyśmy w poprzednim poście był sprawdzian próbny, ale był dosyć łatwy. A dziś miałam zupełnie inny pomysł na posta, lecz wszystko popsuła pogoda... Miałam zamiar wybrać się wraz z moja młodszą siostrą na taką jakby sesje zdjęciową :) Ale gdy wyszłyśmy z domu około 17. było już na tyle ciemno, że mój aparat w komórce robił bardzo słabe zdjęcia ;c No i musiałam wymyślić coś innego :) No to dzisiaj postanowiłam dodać posta, w którym będą rzeczy ( ozdoby do pokoju ), które w łatwy sposób można wykonać samemu :)

1.

Jest to ,, Drzewko na kolczyki ``, które można wykonac w bardzo łatwy sposób :)

1. Wycinasz 2 szablony drzewa
2. W jednym na do połowy, od góry wycinasz prostą linię, a w drugim od dołu wycinasz prosta linię :)
3. Drzewka nakładasz na siebie i wbijasz kolczyki :) 



U mnie wygląda mniej więcej tak:  

   2. 

Sówki ! 

1. Bierzesz zwykłą rolkę od papieru toaletowego  
2. Zginasz rogi tak jak jest to pokazane na         obrazku

3. Malujesz i rysujesz wzorki ! :)


Świetna ozdoba do pokoju *.*








U mnie wyglądają tak :

3.


Gdzie schować kable ? Do rolki od papieru ! :D


Tego chyba nie muszę wam tłumaczyć :) Po prostu bierzecie rolkę, możecie ją owinąć bibułą, lub coś w tym stylu i podpisujecie :)









To są moje rolki :

Przepraszam za zdjęcia, które są bardzo słabej jakości.
 
No to narazie tyle pomysłów :) Mam nadzieje, że się podobają ;D


3 komentarze:

  1. super pomysły, najbardziej mi sie podoba to na biżuterie !
    obsesyjnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow *_* nie sądziłam, że można tak świetne rzeczy zrobić :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper pomysły. ! <3
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://aaleexis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz <3