sobota, 28 grudnia 2013

Święta, święta..i po świętach.

Hej wszystkim :) I jak wam minęły Święta ? Mi całkiem szybko zleciały...Ale tak szczerze mówiąc to prawie wcale nie czułam tej świątecznej atmosfery... może i była choinka, barszcz z uszkami, ale nie było czegoś takiego, co daje tą  ,,całość,,  Świąt...możliwe, że zabrakło ŚNIEGU ;c No i jeszcze nie oglądałam w te święta Kevina, który jest już prawie jak świąteczna tradycja. No ale po za tym to Wigilia minęła całkiem dobrze, prócz tego, że jestem trochę przeziębiona... ;c No i jeszcze, że ze względu na to, że mam 2 małych braci, miałam Św.Mikołaja, za którego przebrała się moja ciocia. Więc było bardzo śmiesznie :D
No a jak wam minęły Święta ? Jak tam prezenty ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz <3